Pyssel Söndag

Hejsan!!
Igår var det skördeaktion så jag och min syster bestämde oss för att skänka något. Vi kom på att vi skulle göra en slags anslagstavla. Efter en stressig eftermiddag blev vi äntligen färdiga och vi blev riktigt nöjda: Det gick också bra för den svarta, men tyvär gick det lite trögare med den vita men vi är ändå nöjda med resultatet.
Här kommer lite bilder på anslagstavlorna.
Ha en bra kväll :D

           Hejsan!!  Igår var det skördeaktion så jag och min syster bestämde oss för att skänka något. Vi kom på att vi skulle göra en slags anslagstavla. Efter en stressig eftermiddag blev vi äntligen färdiga och vi blev riktigt nöjda: Det gick också bra för den svarta, men tyvär gick det lite trögare med den vita men vi är ändå nöjda med resultatet.   Här kommer lite bilder på anslagstavlorna.   Ha en bra kväll :D


Kommentarer
Anonym

Vilken fint blog ni har! :)

2011-10-11 @ 12:16:06
Frida! ;)

Jättefin blogg ni har!

Hur kan ni göta så fina saker!? :O

Ha det bra! ;) kram Frida! ;) <33

2011-10-12 @ 19:48:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min lilla lila vrå

Hejsan Vi två som älskar att pyssla och ta kort.

RSS 2.0